NIEUW: MijnJuventa12!

Zoals het er nu naar uitziet lanceert Juventa’12 a.s. dinsdag ‘MijnJuventa12’! Na de UitslagenService en de Juventa App een nieuwe omgeving waar trainers en leiders samen met de Commissie Wedstrijdzaken gebruik van maken.

Wat kun je met MijnJuventa12?

  • Inzien van het wedstrijdprogramma (ook oefenduels) en alle uitslagen
  • Toekenning van speelvelden, kleedkamers en scheidsrechters
  • Insturen van uitslagen t.b.v. site en kantine schermen
  • Indienen van wedstrijdverzoeken zoals verplaatsingen, aanvraag oefenwedstrijd etc.
  • Insturen van wedstrijdverslagen

Daarnaast worden trainers en leiders via MijnJuventa12 op de hoogte gehouden van wedstrijdwijzigingen, meldingen rondom afgelastingen of wijzigingen van veld. Ook als een scheidsrechter op het laatste moment moet afzeggen volgt bericht, evenals eenmalige trainingswijzigingen en algemene berichtgevingen.

Voor de Commissie Wedstrijdzaken is een dergelijk systeem de uitkomst voor de onderbezetting waarmee het kampt. Zo worden achter de schermen o.a. de toekenning van speelvelden per team bijgehouden (eerlijke verdeling kunstgras, hoofdveld, etc.) en komen alle wedstrijdverzoeken op één centrale plaats. Daarnaast kan men in de commissie onderling direct zien wie welke taak op pakt, wat de stand van zaken is en worden mutaties in één keer verwerkt.

Inmiddels zijn alle trainers/leiders/contactpersonen in de MijnJuventa12 omgeving geplaatst en gelinkt aan een team. Als de voorbereidingen lopen zoals gehoopt dan ontvangen alle vrijwilligers a.s. dinsdag een e-mail met de inloggegevens.

Let op: De inloggegevens zijn per team en niet per gebruiker.

Gedurende het seizoen zullen allerlei extra’s worden toegevoegd. Heb je een idee, zie je nog een verbeterpunt of zie jij mogelijkheden voor jouw commissie? Neem dan contact op met website@juventa12.nl en/of wedstrijdzaken@juventa12.nl.

Download hier meer gebruikersinfo!

Dit vind je misschien ook leuk...