Marc Slettenhaar nieuwe trainer Juventa’12 2
De technische commissie senioren en bestuur zijn blij te kunnen melden dat Marc volgend jaar de scepter gaat zwaaien over ons 2e elftal. Marc heeft de afgelopen jaren ervaring opgedaan bij DES in Nijverdal en Luctor et Emergo in Almelo. Recent is hij ook in Wierden komen wonen. Naast trainer brengt hij jarenlange ervaring mee als speler van het eerste elftal van voornamelijk DES in Nijverdal. Wij kijken uit naar de samenwerking en wensen Marc veel plezier en succes toe bij Juventa’12.






